- Missatges: 5
- Visualitzacions: 36596
Darrer missatge
Kion vi pensas pri la retejon "Tatoeba" (amuza vikio por traduki frazojn) ?
de sev, 23 de gener de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 33209
Darrer missatge
- Missatges: 31
- Visualitzacions: 108358
Darrer missatge
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 38533
Darrer missatge
- Missatges: 19
- Visualitzacions: 60608
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 33366
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 35970
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 35498
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 42687
Darrer missatge
"Roman Phonetic Alphabet for English" montras la veran malfacilon de la angla lingvo.
de sev, 5 de gener de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 42803
Darrer missatge