Al contingut

Looking for collaborator :)

de emergefrmnothing, 2 de maig de 2007

Llengua: English

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 35778

What does the "x" do in "auxdo"?

de joej, 28 d’abril de 2007

Llengua: English

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 33985

Avignon

de Marlanah, 20 d’abril de 2007

Llengua: Français

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 38508

Darrer missatge

Gramáticas peligrosas :)

de Masacroso, 26 d’abril de 2007

Llengua: Español

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 32742

Confrontation des cultures...

de Islander, 10 de febrer de 2007

Llengua: Français

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 35612

Traduzione parola "animatore" in Esperanto

de licx, 24 d’abril de 2007

Llengua: Italiano

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 41492

Kiel (kaj de kie) vi lernas novajn vortojn?

de pianopimp27, 23 d’abril de 2007

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 48258

Any would-be bloggers out there?

de richardhall, 28 d’abril de 2007

Llengua: English

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 36405

Morto de Zamenhof 14.04.1917

de piotrek92, 14 d’abril de 2007

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 38425

Yet another translation question

de richardhall, 23 d’abril de 2007

Llengua: English

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 46870
Tornar a dalt