İçerik Görüntüleme

Looking for collaborator :)

başlangıç emergefrmnothing, 2 Mayıs 2007

Dil: English

  • Mesajlar: 2
  • Görüntüleme: 35778

What does the "x" do in "auxdo"?

başlangıç joej, 28 Nisan 2007

Dil: English

  • Mesajlar: 5
  • Görüntüleme: 33985

Avignon

başlangıç Marlanah, 20 Nisan 2007

Dil: Français

  • Mesajlar: 2
  • Görüntüleme: 38508

Son mesaj

Gramáticas peligrosas :)

başlangıç Masacroso, 26 Nisan 2007

Dil: Español

  • Mesajlar: 3
  • Görüntüleme: 32742

Son mesaj

Confrontation des cultures...

başlangıç Islander, 10 Şubat 2007

Dil: Français

  • Mesajlar: 8
  • Görüntüleme: 35612

Son mesaj

Traduzione parola "animatore" in Esperanto

başlangıç licx, 24 Nisan 2007

Dil: Italiano

  • Mesajlar: 7
  • Görüntüleme: 41492

Kiel (kaj de kie) vi lernas novajn vortojn?

başlangıç pianopimp27, 23 Nisan 2007

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 8
  • Görüntüleme: 48258

Any would-be bloggers out there?

başlangıç richardhall, 28 Nisan 2007

Dil: English

  • Mesajlar: 1
  • Görüntüleme: 36405

Morto de Zamenhof 14.04.1917

başlangıç piotrek92, 14 Nisan 2007

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 5
  • Görüntüleme: 38425

Son mesaj

Yet another translation question

başlangıç richardhall, 23 Nisan 2007

Dil: English

  • Mesajlar: 16
  • Görüntüleme: 46870
Başa geri dön